Anotace | Požadavky | Harmonogram | Sylabus | Seminárky | Literatura | Download
Předmět Mezinárodní management si klade za cíl přiblížit studentům problematiku řízení nadnárodních podniků - multi- a transnacionálních korporací - jejich ekonomické chování a rozhodování v procesu globalizace světové ekonomiky. Navazuje na znalosti získané především v základních předmětech ekonomie, managementu, marketingu a personálního řízení. Je zařazen jako povinný pro obor Mezinárodní obchod v magisterském programu navazujícím na program bakalářský.
Obsah předmětu je členěn do následujících hlavních bloků:
Předmět je vyučován v kombinaci přednášek a seminářů a ohodnocen 4 kredity. Samostatným cílem seminářů je rozvinout manažerské dovednosti studentů - práci v týmu, řízení času, vedení debaty, prezentační dovednosti - a vést studenty při zpracování samostatných projektů k vědeckým metodám práce - formulace problému, hypotézy, sběr a analýza dat, ověření hypotézy, vyvození syntetických závěrů.